tisdag 29 maj 2012

Första inlägget då. 




Första inlägget då. Vi får se hur det här går sedan.
Det här är en laglig vägg som förhoppningsvis kommer att finnas resten av sommaren och resten av alla våra små liv. Den ligger i Stockholm, söder om söder och är lagom stor för två personer.
Anledningen till att jag skaffade en blogg (igen) är för att jag inte vill översvämma facebook med tusen miljarder bilder och samla dom där. Så då fick det bli den här. Om det skulle vara så att det går lite trögt mellan uppdateringarna, så får vi skälla på mig så kanske jag kommer till skott.
Jag hoppas att jag kan få in fina bilder och små texter som gör er glada.


Jag är ingen mästerfotograf eller redigerare, vill bara ha det sagt, så att ni inte tror att jag är något proffs. Jag är amatör.

Fred ut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK FÖR KOMMENTAREN!